tiistai 21. syyskuuta 2010

Jalkapalloturnaus.

Oli koulujen välinen jalkapalloturnaus. Ensimmäinen peli oli Kirkonkylä vastaan Väärinmaja. Peli käynnistyi. Ensimmäinen maali syntyi, kun minä lähdin hyökkämään oikeaa laitaa. Joonas  hyökkäsi keskeltä. Minä syötin Joonakselle ja Joonas potkaisi maalia kohti. Aluksi minä luulin, että pallo ei mene maalin, koska veto oli niin hiljainen ja että maalivahti olisi saanut sen kiinni. Mutta vaikka maalivahti kuinka venytti itseänsä, silti pallo meni maalin.
Me voitettiin se peli. Toinen peli oli Väärinmaja vastaan Visuvesi. Me voitettiin se 6-0. Maalintekijät olivat Ilja 4 maalia, Ville  ja Joonas yksi maali.Viimeinen peli oli Pekkala vastaan Väärinmaja. Peli oli tiukka, mutta Pekkala teki ensimmäisen maalin. Meidän joukkue ei luovuttanut ja pian me tasoitimme. Joonas syötti minulle ja huusi: -Vedä! Minä potkaisin ja pallo meni maalin. Ottelu eteni rankkareihin. Meidän rankkarinvetäjät olivat minä, Joonas, Ville P, Ville K ja Ella. Me hävittiin. Kaikkia suututti, koska Väärinmaja oli voittanut 6 kertaa aikaisemmin. Meidän joukkuessa oli hyvä puolustus. Saimme hopeaa.

Ilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti